وظایف مشاوران در مدارس؛ از هدایت تحصیلی تا ارتقای علمی/ لزوم تغییر نگرش نسبت به نقش مشاوران

یک مشاور مهمترین مانع مشاوره در مدارس را نگرش اجتماع بیان و خاطر نشان کرد: جامعه از مشاوره انتظارات بالا و غیر واقع گرایانه دارد. مثلا توقع دارند که یک مشاور در ظرف یک ساعت، یک فرد بی انگیزه و بی علاقه به تحصیل را به درس خواندن وادارد یا دانش آموز پرخاشگر را با نیم ساعت مشاوره به یک دانش آموز مطیع و آرام تبدیل سازد و گرنه مشاور و مشاوره به درد نمی خورند.

پایگاه خبری علمی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا – آخرین عناوین اخبار روان شناسی و روانپزشکی