عدم تاثیر تکرار اطلاعات در یادگیری بیماران اوتیسمی

تحقیق جدید نشان می‌دهد آموزش‌ اطلاعات جدید به افراد مبتلا به اوتیسم از طریق تکرار آن اطلاعات، در واقع به توانایی آنها برای اعمال‌ دانش یاد گرفته‌ شده به موقعیت‌های دیگر لطمه وارد می‌کند.

پایگاه خبری علمی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا – آخرین عناوین اخبار روان شناسی، پزشکی و سلامت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>